בשורה התחתונה, השירות שלנו מסתכם במילה אחת: אכפתיות.
בכל היבט של העבודה, מה שאנחנו יודעים להביא הוא את החיפוש הזה אחרי מה שהלקוח שלכם רוצה לראות באתר, או בתוכן שלכם, את הטאץ' האישי שתוכלו להעביר ללקוחות, את הסיבה שלכם להפוך ללקוחות שלכם. זו הגישה שלנו בכל כתיבה כמו גם בקידום ובנוכחות ברשתות החברתיות.
סייברסנס מספקת מענה בסגנון מטרייה לכל צרכי התוכן של לקוחות, ואנחנו תמיד שמחים לייעץ, לכוון, להמליץ על נותני שירותים נוספים וללוות לקוחות בפרוייקטים שאנחנו לא יודעים לתת מענה עבורם (כמו עיצוב, אחסון, רכישת דומיינים, ועוד).
הנה מה שאנחנו כן יודעים לעשות עבור הלקוחות שלנו:
עריכת תוכן ועריכה לשונית
הטקסטים שלכם ישאירו רושם חיובי ומהודק יותר אם יהיו נכונים מבחינה תחבירית ואסתטיים מבחינת מבנה וזרימה. לטובת כל אלה, בטקסטים חשובים כמו ספר שכתבתם, עבודה אקדמית, הצעות ומחקרים, ועוד – […]
ניהול תוכן
ביל גייטס הוא שקבע בשנת 1996 את האימרה – התוכן הוא המלך (Content is King) ומאז ועד היום, זה דווקא הופך יותר ויותר נכון. קידום אורגאני נשען על צלע משמעותית […]
הגדלת יחס המרה
יחס ההמרה שלכם הוא אחוז הגולשים שממלאים את ה – GOALS שלכם (מילוי טופס, יצירת קשר, הרשמה לרשימת תפוצה, ביצוע רכישה, וכולי) מתוך כלל הגולשים באתר. יחס המרה ממוצע לאתר […]
קידום אתרים אורגני
בשורה התחתונה, גוגל (האלוהים של הרשת) הוא פופולארי כל כך כי הוא מצליח לקחת כל שאילתא, בין אם זה "קציצות קלות להכנה" או "חברת הובלות בבת ים", ולהציג בפני הגולש.ת […]
רשתות חברתיות
אז, מה הלקוחות שלך אומרים עליך? ומה אתה אומר להם בחזרה? המאה ה – 21 הביאה איתה ציפייה מצד הלקוחות הפוטנציאלים שלך שתשמור איתם על קשר. אדם יכול לפנות לראש […]
מחקרי שוק ואסטרטגיית קידום
יכול להיות שאתם כותבים נפלא, ואפילו אוהבים לכתוב מאמר או שניים בשבוע עבור האתר שלכם, יכול להיות שאתם מהשניים האלה בארץ שדווקא מתחברים לפייסבוק ומתים על ההתעסקות החברתית הזו. יכול […]
כתיבה
במאה ה – 21 זה לא משנה במה אתם טובים, אתם חייבים לבטא את זה, בכתיבה קולחת, בהירה, שיווקית, אינפורמטיבית, ומזמינה. אתם חייבים לעסוק בשיווק, ואתם חייבים לשלוח את המסר […]