רשתות חברתיות

אז, מה הלקוחות שלך אומרים עליך? ומה אתה אומר להם בחזרה? המאה ה – 21 הביאה איתה ציפייה מצד הלקוחות הפוטנציאלים שלך שתשמור איתם על קשר. אדם יכול לפנות לראש הממשלה, לשר הרווחה, לזמר האהוב עליו, לארגונים שאיתם הוא בא במגע, להיחשף לתכנים שלהם ובמקרה הצורך, לפנות אליהם ולקבל מענה מהיר. זה מה שהרשתות החברתיות הביאו אל העולם העסקי, יהיו אלה פייסבוק (חובה!), לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר, גוגל פלוס, פינטרסט, או אחרות.

מעטים הם הארגונים שבאמת יושבים וכותבים "אין-האוס" את הפוסטים היומיים בפייסבוק. אפילו בארגונים של אדם אחד (כמו צלמת ההריון שולה או החנות לאביזרי ספורט בקניון) קשה לראות את בעל העסק עצמו מצליח להתחבר למדיה ולייצר פוסטים שגורמים למעורבות, ל"לייקים", לשיתופים ולפעילות של המשתמשים על קיר העסק שלכם.

אז זהו. שאתם לא חייבים לחצוב במו ידיכם בכל יום עוד פוסט לפייסבוק, ואז לעקוב ולראות מה הוא עשה, כמה נחשפו עליו, אילו תגובות קיבלתם עליו, ללמוד ולשמור מה עובד על הקיר שלכם ומה לא, וכל אלה. יש דברים, שפשוט נכון להוציא החוצה, למי שהוא מקצועי בתחום ויודע לעניין את הקוראים, להזמין אותם ולגרום להם הנאה מקריאת הסטטוסים היומיים שלכם בפייס.

ניחשתם נכון. סייברסנס.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל תמיכה בכל הרשתות החברתיות. לא משנה כמה מקצועי אתם רוצים שזה יהיה – אנחנו נלמד את התחום ונדע לתת לכם מענה.

אנחנו מציעים לכם חשבון תחזוקת רשתות חברתיות בכל פורמט שמתחשק לכם (כן, אנחנו יודעים שהמקובל הוא 4-6 הודעות בשבוע – לפעמים זה נכון, ולפעמים זה פשוט יותר מדי…). תשלמו פר פוסט, ותקבעו אתם את תדירות הפוסטים על הקירות שלכם.

אתם מחבבים אותנו?

אנחנו מזמינים אתכם להאציל סמכויות ולתת לנו לקחת מכם את העיסוק בנושאים הצדדיים של העיסוק שלכם. כך, תוכלו להתעסק בליבת ההתמחות של הארגון, בעוד הנושאים הקטנים שמסביב, כמו "סימני חיים" ברשתות החברתיות, ינוהלו עבורכם באופן מכובד, רציני, בנוכחות גבוהה ועם התייחסות לכל תגובה ברשת.