יחס ההמרה שלכם הוא אחוז הגולשים שממלאים את ה – GOALS שלכם (מילוי טופס, יצירת קשר, הרשמה לרשימת תפוצה, ביצוע רכישה, וכולי) מתוך כלל הגולשים באתר. יחס המרה ממוצע לאתר סובב סביב 1%, והוא כמובן תלוי במטרה שלכם ובטיב האתר ותפקודו. אם יחס ההמרה שלכם הוא נמוך – לא משנה כמה גולשים תזרימו אל האתר, רק מעטים מהם יפנו אליכם ויהפכו להיות לקוחות שלכם. על מנת להגדיל את יחס ההמרה נוכל להפוך את האתר שלכם לסביבה אטרקטיבית, מעוצבת, המכילה ידע מסקרן ורלוונטי שהגולש מעוניין לקרוא, וכמובן, הצעות שיווקיות שקשה לסרב להן, על מנת לעודד את הגולש למלא את המטרות, לפנות אליך או לבצע פעולות באתר.
איך עושים את זה?
הוספה של אלמנטים באתר, שינוי של מיקומי קישורים, תוספת של מידע אטרקטיבי והצעות שיווקיות לאורך האתר, יאפשרו לכל גולש למצוא עוד מידע שמעניין אותו ולהגדיל את זמן השהייה שלו באתר. ניסוחים מקדמי מטרה, עיצוב קולע וקריאה לפעולה – כל אלה יסייעו לגולש להחליט שהוא דווקא מעוניין לפנות אליכם, ו"לסגור עיסקה".
אז למה אתם מחכים? בואו לשפר את האתר שלכם – עכשיו!