מחקרי שוק ואסטרטגיית קידום

יכול להיות שאתם כותבים נפלא, ואפילו אוהבים לכתוב מאמר או שניים בשבוע עבור האתר שלכם, יכול להיות שאתם מהשניים האלה בארץ שדווקא מתחברים לפייסבוק ומתים על ההתעסקות החברתית הזו. יכול להיות, במילים אחרות, שאתם בכלל לא צריכים אותנו – לא לכתיבה, לא לרשתות החברתיות, ולא לשום סוג של קידום.

בכל זאת אנחנו יכולים לעזור.

אנחנו יכולים למשל, לגלות לכם מה בדיוק מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ברשת. אנחנו יכולים להגיד לכם, אם הלקוחות שלכם מחפשים "קידום אורגאני" או "קידום אורגני", "מדפי מתכת" או "מדפים ממתכת", ואם בכלל "פרחים לדייט" זה ביטוי שיש בו מספיק נפח חיפושים על מנת לכתוב מאמרים בנושא באופן קבוע.

אנחנו יכולים לספר לכם מהם הביטויים שהאתר שלכם נתפש כרלוונטי בהם באופן טבעי ומהם הביטויים שעוד מאמץ קטן ואתם יכולים להפוך רלוונטיים בו. אנחנו יכולים לספר לכם אילו ביטויי זנב ארוך יכולים להביא אליכם הרבה לקוחות מתעניינים ובאילו ביטויים נראה שהמתחרים שלכם משקיעים.

אנחנו יכולים לספר לכם על שינויים שאפשר לעשות באתר על מנת להגדיל את האטרקטיביות שלו, כולל שינויים לכיוון של רספונסיביות, הגדלת יחסי המרה וקריאה לפעולה, ועוד.

בשורה התחתונה, אנחנו יכולים להתוות בפניכם דרך מסודרת ומדוייקת יותר להמשיך ולהשקיע באתר בלי לבזבז אנרגיות בדרך.

הפרוייקט יהיה חד פעמי – ואחר כך נשמח לעזור, לחזק, לבדוק הלאה ולשמוח ביחד איתכם, כשניראה שזה עובד.