למה דווקא אנחנו?

כל עסק צריך להשקיע חלק מהרווחים בשיווק, על מנת להגדיל את המחזור ולהפוך להיות רווחי יותר. היה כבר מי שאמר – בשביל להכניס צריך קודם כל להוציא…

הערוץ המקוון הוא אחד הערוצים המגוונים, רבי האפשרויות, הזמינים ואפילו היעילים ביותר לשיווק כיום, ושימוש נכון בערוצי האינטרנט השונים יביאו תועלת ועלייה משמעותית בהכנסות לאורך זמן.

עם זאת, רבים הם העסקים בהם האינטרנט משמש לא יותר מאשר ערוץ להוצאת כספים, עם בניית אתר (שהיא לא דבר זול), ואחר כך השקעה בקידום אורגאני ו/או ממומן, הפקת סרטוני תדמית, תחזוקת פרופילים ברשתות החברתיות, ועוד.

אנחנו לא אומרים שיש סוד שהמתחזקים שלכם לא יודעים ואנחנו כן.

מה שאנחנו כן אומרים הוא, שאתרי אינטרנט צריך לעשות באהבה, או לא לעשות בכלל.

זה אומר, שחשוב לבנות אסטרטגיה ריאלית לקידום האתר, לפני שמתחילים להפציץ אותו בתכנים.

שכשמקימים חשבון לקידום ממומן, חשוב להיטיב אותו ולבדוק שאכן העלויות לקליק הן המינימאליות דרך אופטימיזציה של המודעה ומעקב אחר התנהגות הגולשים

כשמתחזקים עמוד פייסבוק, חשוב להבין במה שכותבים וליצור עניין ומעורבות בקרב העוקבים אחר הדף העסקי, ולא רק להגדיל את מספרי העוקבים ולהשיג שני לייקים למודעה.

בקיצור, אתם צריכים מישהו שרוצה לשמר אתכם כלקוחות, להרוויח את לחמו על ידי העלאת החשיפה לאתר שלכם (ובעזרת השם גם השורה התחתונה בדו"חות הרווח שלכם), ולנהל את העבודה ממקום אנושי וידידותי. אתם צריכים מישהו שיש לכם את הטלפון ואת המייל הישיר שלו ושיש לו זמן לענות לכם על שאלות, מישהו שאם יש לכם קטע דחוף לכתיבה הוא יכול להתפנות לעבודה דחופה, מישהו שיבין את הצרכים המיוחדים שלכם ויידע לתת להם מענה.

בשורה התחתונה, למה דווקא אנחנו?

  • אנחנו עובדים בהמון תשומת לב. חשוב לנו לשמר את העבודה הנעימה ששומרת לנו על חיים נוחים.
  • חשוב לנו לשמור אותך אצלינו כלקוח. אנחנו עובדים על מעט חשבונות בכל פעם, וחשבונות לטווח ארוך מייצרים עבורינו סביבה יציבה של הכנסות ומערכת יחסים מוכרת ונוחה. לכן אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לשמר לקוחות קיימים ולייצר מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות שיודעים שהם יכולים לפנות אלינו עם כל צרכי האינטרנט שלהם.
  • אנחנו בעלי המון וותק וניסיון, ויודעים לתת מענה כל צרכי האינטרנט (חלק אנחנו נעשה, חלק נמליץ על בעלי מקצוע אחרים, אבל בכל מקרה לא נעזוב אתכם ללא ליווי)
  • אנחנו לא מוציאים למיקור משנה כמעט כלום. נדע תמיד הכל על הפרוייקט שלכם, מצבו, מה נשאר לעשות, איפה עומד כל עניין, למה אתם מחכים וכדומה.
  • אנחנו זמינים לכם. אתם תמיד מוזמנים להרים טלפון או לכתוב לנו מייל ותקבלו כל מענה שנוכל לספק לכם, בשימחה רבה.

שכנענו אתכם? צר איתנו קשר וספרו לנו מה אתם צריכים, על מנת להפוך את האתר שלכם לערוץ שיווקי יעיל.