קידום אתרים אורגני

בשורה התחתונה, גוגל (האלוהים של הרשת) הוא פופולארי כל כך כי הוא מצליח לקחת את השאילתא שלך, בין אם זה "קציצות קלות להכנה" או "חברת הובלות בבת ים", ולהציג בפניך את האתרים הרלוונטיים ביותר, העדכניים ביותר, או בקיצור – אלה שיש סיכוי טוב שיספקו מענה לשאילתא שלך. מבין עשרות אלפי תוצאות חיפוש (בביטויים בעלי נפח חיפוש בינוני בעברית), הוא מחליט בתוך פחות משניה, אילו הם האתרים שתראה, תוך חישוב שקשה לתפוש המכיל מאות פרמטרים, ביניהם, למשל, כמה אנשים כבר חיפשו לפניך את השאילתא הזו אבל נכנסו לאתר ומייד יצאו ממנו (או במילים אחרות, ה – Bounce Rate של העמוד).

עכשיו תשאל את עצמך – איך אני גורם לגוגל להבין שהאתר שלי הוא התשובה הטובה, העדכנית, והרלוונטית ביותר לשאילתות ששואלים הלקוחות שלי?

או, בשביל זה אנחנו כאן.

נתחיל מקביעת אסטרטגיית קידום שתיקבע על פי מצב האתר הנוכחי, הציפיות שלך מתהליך הקידום, השקעת המתחרים ומצב התחרות בתחום, וכמובן – התקציב העומד לטובת העניין.

נייצר אסטרטגיית עבודה מסודרת שבדרך כלל נחלקת לשתיים – השלב הראשון הוא השלב האינטנסיבי יותר בעבודה, במהלכו מטייבים (עושים אופטימיזציה) לעמודים קיימים, מרחיבים את האתר ומעמיקים אותו.

לאחר שלב ראשון זה, נמשיך בפעילות תחזוקתית שוטפת שתחזק את האתר ותשפר את מיקומו בביטויי חיפוש.

רק נאמר מראש – קידום אורגאני הוא לא עסק לחלשי הלב. זו מערכת יחסים  לטווח ארוך, במהלכה האתר שלכם יקבל הרבה אהבה ותשומת לב. ברגע שנפסיק עם הקידום (ובהנחה, כמובן, שאף אחד אחר לא יעשה את זה במקומינו) אתם צפויים לראות התדרדרות במיקומי האתר. אז א' – קידום אורגאני זו מחוייבות (שלכם כלפי האתר שלכם) לטווח ארוך, ו-ב' – זה עובד רק כל זמן שמתחזקים את זה, ואחר כך מאבדים גובה לאט לאט.

בתהליך הקידום בסייברסנס תמיד נמליץ על יותר מרק האבסה של האתר בתכנים מפוצצים בביטויי קידום רלוונטיים בהטיות שונות. משני טעמים: הראשון, זה פשוט לא עובד. והשני הוא, שבעוד נכון שם האתר יטפס מעלה בתוצאות החיפוש אנחנו את שלנו עשינו, אבל חשוב אולי לחשוב גם מה יחשוב הלקוח הפוטנציאלי שלכם כשייכנס לאתר. אנחנו רוצים שהוא יתרשם מהאתר ומהארגון לחיוב וש"יבוא לו" לפנות אליכם. ולכן, כל תהליך הקידום שיכלול פרסום האתר ברחבי הרשת, מיקודו בביטויי מפתח והוספת תכנים, ייעשה בצורה שתחשוב גם על המרות ושיווק, ולא רק על קידום "פרופר".